20100531

Och vinnaren är......

God förmiddag Måndag!
Vardagen är igång, skolbarn är dom ska och tvättmaskinen snurrar redan för fullt =)
En braig start på måndagen och den här veckan alltså!
Och för att göra det hela ännu bättre....pricken över I:et rättare sagt........så ska jag nu berätta vem som blev vinnare i presentkorts tävlingen.
Och efter mycket räknande, dubbelkollande utav tävlingsbidrag och slumpgenerators dragning.....
så kan jag nu säga.......
STORT GRATTIS TILL LINDA
Som alltså blev vinnaren utav ett presentkort värt 500 kronor hos Wilma&Morris!

Tack säger jag även till er alla som ville vara med och tävla + ett stort tack till Wilma&Morris för ett trevligt samarbete =)

2 kommentarer:

  1. ÅÅH SÅ ROLIGT!!!
    Tack tack tack!

    Ha en underbar dag!

    kram Lindet

    SvaraRadera
  2. En mitt på dan påhälsning, tack för Din kommentar i min blogg :) skönt att fler än jag tycker att alla måsten inte är helt nödvändiga att göra just i dag.
    Nu ska jag dricka kaffe, försöka få på mig lite kläder och sedan är tanken ett besök på biblioteket.
    Ha en bra måndag *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails