20100514

Kackel i hönsgården....

En Remiss kom med posten!
Till lilla Simon. En telefontid är uppsatt med hans läkare.
Det borde väl ändå betyda att det är lugnt, att vi får ett braigt besked....för annars skulle vi väl få åka tillbaka till sjukhuset.....eller?
Vi har varit ute, det måste man trots att man är lite sjuk och hostar.
Men jag tror inte att det var någon som tog illa upp........jag hörde i allefall ingen som klagade.
Det bara kacklades som vanligt, när resterna ifrån våran frukost, fick bli till lunch till näste man.....eller fågel ska det ju stå ;))

Snart kommer sambo/pappa hem. Då ska mamman i familjen packa in sig och stora sonen i lilla racer bilen.

Resan kommer att gå hem till stora barnens pappa. Alexander ska nämligen få sina paket nu, och kanske äta tårta :)

Sen har jag lovat Izabell extra mycket fredagsmys idag, så snabbt hem igen och ladda med både popcorn och kärlek.

Det blir nog ett väldigt bra slut på den här dagen!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Roligt att du är med och tävlar hos mig!
    Du har nu 3 lotter. Lycka till!

    kram Lindet

    SvaraRadera
  2. Men wow, hur kan jag ha missat era höns:) Färska ägg måste vara vardag för er:)) Jag älskar ägg. Men har nog lite fågelskräck. Fast jag höll en liten kyckling för ett tag sedan:) Nice:))
    Låter som härliga fredagsmyset sprider sig som en löpeld genom landet fast här bojkottas chipsen för det mesta:) Ha det gott Kramar Milla

    SvaraRadera
  3. Ha en skön fortsättning på söndagen *kram* Åsa



    Lite avundsjuk på Er som har höns... fast jag vill nog hellre ha lamm ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails