20100513

Över och förbi

Födelsedagen som gick av stapeln igår, är nu över och förbi.
Det åts tårta......

och det öppnades paket.

Sen var det dags att laga middag.......pizza stod på menyn & en lycklig Simon fick ju självklart "köra" maskinen :)

Och ja. nog kan jag säga att den nyblivna 11 åringen Alexander var nöjd med sin dag och sina paket.. Men att vara krasslig på födelsedagen och inte kunna få besök......ja det är ju mindre roligt.
Idag är det ju en härlig ledig dag, så jag hoppas att mina sjuklingar hinner vila upp sig ordentligt och att vi snart kan återgå till det normala.
För att ha ett helt gäng med krassliga barn på soffan, ja det är ju inte alls något skoj :(

5 kommentarer:

  1. Grattis till 11-åringen!!!
    Ser ut att ha varit en ok födelsedag, förkylningar till trots:) Är det ett Harry Potter fans i din kille med?
    Tårtan ville jag genast äta opp, ser gottig ut=D
    Snygga kläder fick han med.Påminde mig om att i år är faktsikt 1:a ggn som sonen här "uppriktigt" blev glad över de mjuka paketen.
    Gillar Alexander att klä opp sig än?

    Nåväl, kläder eller ej här sitter jag i nattaklädseln och inväntar frukost;)) för idag sköter gubben den.
    Ha en fortsatt skön helg men hoppas ni snart blir friska:)) Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Tur att han blev nöjd med dagen trots sjukdom. Krya på er, Kram!

    SvaraRadera
  3. Å vilken smarrig tårta! Finns det nåt kvar? ;)

    SvaraRadera
  4. Tårtan ser god ut :) ser att fler har kommenterat just detta :D

    Jag hoppas Du/Ni får en skön fortsättning på torsdagen och att trenden med sjuka barn går över.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails