20100511

Inga framsteg

Host host!
Inga framsteg inom det sjukliga i huset....bakslag närmare bestämt :(
För nu har även Izabell fallit in i samma hostiga visa, och jag hoppas åtminstonde att det går att ha lite kalas i morgon.
För i morgon fyller nämligen Alexander 11 år!
Spännande värre tycker han att det är. Han har nämligen önskat sig såååå många stora och väldigt dyra presenter.
Men mamman i huset har inte köpt någonting ännu.
Det ska hon nämligen göra idag på eftermiddagen.
För idag stundar det nämligen besök på sjukhuset igen, detta trots snorig näsa.
Men farbror doktorn ansåg att han ville ha mig där idag ändå
och ville inte att jag skulle vänta 4 veckor till.
Så om en stund kommer kära sambon att entra huset.
Han får ta över ställningarna med sjuka barn, medans mamman åker in till stan.
Och jag hoppas på ett braigt besked inne på sjukhuset idag.
Jag tycker liksom att jag förtjänar det nu.
Men nog om det, åter dags att torka snoriga näsor :)

5 kommentarer:

  1. Min kommentar försvann?
    Hoppas allt går bra på hospitalet idag och att ni snart får kasta ut Mr. Virus och blir krya:)
    Klonings apparaten på posten, borde vara hos dig i morgon, skratt. Ha det så gott ni kan bland alla snoriga näsor.Kram milla

    SvaraRadera
  2. *krya på kramar* Lycka till på sjukhuset, jag hoppas Du får ett positivt besked som gör Dig/Er glada.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Vi kryar på oss i fulla muggar och hoppas på framgång i morgon :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails