20100523

Hipp hipp hurra!

Men himlans vilken härlig dag det var igår!
Strålande väder och varma vindar, tror bestämt att sommaren snart är här på riktigt =))

Tråkigt nog så var det ju inte läge att slänga av barnen alla kläder, eftersom det fortfarande hostas en del =(
Men jag har förhoppningar om att det värsta ska vara över och enligt doktorn, som rekommenderade att vi skulle hålla oss hemma 1 vecka till.......ja då borde vi kunna umgås med människor på tisdag igen!

Så det blir alltså till att stanna hemma ifrån konfirmation även idag, ledsen? O nej, det stör mig inte alls. Jag får ju vara hemma och sitta i trädgården och njuta ;)
Sambon får alltså även idag bege sig iväg till kyrka nummer två & på fika nummer två.
Men innan han ska få åka iväg på allt det där spännande ;) så ska han få ladda med både paket och nybakade scones.

För idag är det ju sambons födelsedag!

Ett år äldre blir han alltså idag och vi säger stort Grattis!

Izabell sitter redan och laddar inför väckning med skönsång och mamman, ja hon ska ta itu med dom där sconsen.
Trevlig söndag på er allihopa!

5 kommentarer:

  1. ETT GRATTIS TILL JANETHS SAMBO!! HURRA, HURRA :)

    Jag hoppas Du får en fin dag i solen och att barnen mår mycket bättre.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Grattis till mannen i familjen!
    Slipper han inte ens kyrkan på sin födelsedag:/

    Är det en speedway eller cross pappa? Själv har jag en avlagd folkrace/banracing gubbe, skratt.

    Hoppas ni får en skön hemma-dag! Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Hälsa Ola och gratulera från oss!! =D

    SvaraRadera
  4. Go'kväll i stugan, jag hoppas Du/Ni haft en skön söndag och att alla mår mycket bättre nu.
    Själv är jag på väg i säng med liten Elin och risken är stor att jag oxå kommer att somna.
    Ha en härlig fortsättning på söndagskvällen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa, jag har hälsat min lite äldre sambo ifrån er allihopa ;))

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails