20110817

Cliffhangern.......

Det blev inte så mycket Harry Pottande igår kväll!
För både jag och Emma,
somnade som furor innan ens 20 minuter av filmen hade rullat =P
Inte pågrundav att filmen var tröttsam,
utan helt enkelt pågrundav att vi enligt rutiner och regler,
numera är trötta när kvällen kommer =D

Så idag tog vi oss ett par minutrar extra i sängen på morgonen.
Och har vi TUR, så kommer vi att se hela filmen ikväll.

Men någonting som jag hann se på filmen igår,
var att 2 av personerna i filmen(Rupert Grint & Bill Nighy)......
var med i en annan film som vi såg i helgen!
Wild Target hette den!
Ingen film jag rekommenderar folk att betala pengar för att se,
men.....tja den hade ett par stunder som var hyfsat ok. "Jack Maynard är en kallblodig yrkesmördare med ett sista uppdrag.
Rose är en skicklig konsttjuv som retat upp fel man.
Ett ödesdigert misstag för dem samman,
och plötsligt befinner de sig på flykt från både polisen och maffian.
I ett sista desperat försök att komma undan sätter de en plan i verket,
som kommer att göra dem rika för livet om de lyckas.
Men ett enda felsteg innebär döden!"
Tilläggas bör; att detta var en aktion/komedi(plus att vi betalade för att se den ;))

Så till "cliffhangern" som jag hängde ut igår........
den låter jag hänga kvar, hemlig & fin i exakt 2 dagar till!
För är det någonting jag lärt mig,
så är det att ALLT kan hända!
Och att planer OFTA kan bli till någonting helt annat än det man planerade ;D

6 kommentarer:

  1. Jaha, så Du menar jag ska fortsätta vara nyfiken ända till fredag??
    Det är INTE snällt ska Du veta :)

    Vi har ve'boa full med ved, om Du bodde närmare kunde vi byta... en påse ved mot en påse hembakade frukostbullar :D

    Jag tror att Ola kommer att fixa det där med Er ved, som Du säger jobbar han ju med sånt där som kan bli ved...

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. :-)

    Vi kommer vara borta i åtta dagar, mellan den 10-18 september. Det kall bli jätteroligt. Idag hittade jag en resväska i varje fall :P
    Ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Spännande med en cliffhanger :)
    Vi köpte faktiskt en kyl och en frys från onoff när dom hade 30%rea, men jag tror inte att dom har det längre... Jaja, jag får väl vänta helt enkelt :D

    Hmm, plommon marmelad kanske man skulle prova :) Tack för tipset!

    SvaraRadera
  4. Hm.... Ja, det lät ju inte som någon höjdarfilm, men smaken kan ju ibland vara som baken. :-D

    Fy på dig att "cliffhanga" på cliffhangern! ;-)

    SvaraRadera
  5. Hej på Dig min sköna! Vad har Du för Dig Fler hemligheter eller bara vanliga vardagssysslor?
    Saknar Din uppdatering.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails