20110816

Nix....det blidde ingen lyx!

Sekunderna efter att jag i morse skrev,
att jag hade LYX & tystnad i ensamhet........
Så kom älskade sambon in och hade hemliga planer ;)
Janeth fick alltså lägga ner sina planer på att "bara vara"
och packa in barn och annat i bilen.
En uppdatering på dagens händelse, kommer att komma.........men inte idag!
Jag är nämligen allt för nervös för att våga prata om detta ännu.......håller mina tummar & tår i allefall ;D

Sen avlöpte en tisdag, helt utan problem!
VART tar mina dagar vägen?!?
Himlans amalia!!

Det har i allefall klippts en massa GRÄS!, långt var det OCH blött var det =P
Sen har det gnagts en hel del......både på kex och mamma =(
Rutiner har även idag följts, så alla små härligheter sov innan klockan 20.00!
Ifs, så somnade "någon" en liten stund innan dom andra =) Någonting annat som har gått på rutin ett tag, är dom där Harry Potter filmerna.....
Idag är det dags för nummer 7/Del1.
Så här ligger det till;
Janeth har liksom aldrig förstått sig på den där Harry Potter Hysterin
som råder land & rike runt.
De stora barnen har försökt få mig att inse.....men icke.
En av mina systrar har försökt att omvända mig....men ICKE!
Fram tills NU, för nu har jag själv kommit på;
Att jag ska se dom och bilda mig en helt egen uppfattning ;D
Uppfattningen hitintills, är att nja.......
någon hysteri kan jag ju inte påstå att jag känner.
Knappast någon spänningen för den delen heller =P
Men, de sista filmerna är helt klart bättre än de första......
kanske en aningens mörka.
Men alltså helt OK.

Så......dags för filmtime!

4 kommentarer:

  1. Haha, ja tänk vad olika man är. Själv tycker jag ju att Twilight är något av det tråkigaste jag sett ^^ Men roligt att du ändå tittat på dom nu =)/Syrran

    SvaraRadera
  2. Oj vad nyfiken jag blev nu :P

    Ja min gubbe är nog för cool för att oroa sig tror jag. Han verkar tycka att det mesta löser sig på ett eller annat sätt haha. Då är jag nog mer nervig :P

    SvaraRadera
  3. *Gissar" Var Ni i väg och kollade på ett hus?? *Nyfiken*
    Jag som läser SÅ mycket har INTE läst HARRY POTTER, jag har INTE sett en enda film, är INTE intresserad, blir lite anti då något är så uppschasat och märkvärdigt.
    Ibland är det skönt med rutiner... men men... så långt har vi INTE kommit ännu ;-)
    Ha en bra onsdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Men en sådan "cliffhanger" kan du ju inte bara dumpa sådär! Har man sagt A får man säga B! ;-)

    Hoppas du har en bra dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails