20110801

Skönt vemod....

Barnproduceringen i det här hemmet, är numera ÖVER och förbi ;)
Så HELA gårdagen, tog jag TAG i det hela.......
Rensade och slängde Rensade och Traderade, Rensade & gjorde annonser. På ett sätt SKÖNT, men på ett sätt VEMODIGT.
För när man har 6 barn, så är det liksom naturligt att vara gravid.
Att längta efter bebisar, ta hand om hela stora familjen och kanske längta lite till....
efter en till liten bebis ;)

Men, nu sätter vi liksom stop!
Och jag vet med mig, att jag har sagt; Att 6 barn, ja det får räcka.

Så nu ska det alltså rensas ordentligt.....FYNDAR i mitt eget hem gör jag =D
Det lättar ju så klart på "proppen i hemmet"
när man kan göra sig av med saker som man samlat på sig!
Och allt som förhoppningsvis ska bli kvar......
ja det är en liten "pytte låda" med små bebisminnen =)

För jag har faktiskt HÖRT....eller kanske rent av LÄST;
att ordentliga utrensningar utav onödiga ting,
kan vara väldigt skönt & lättande för själen!
OCH ja, jag bara hålla med.....än så länge i allefall!
För tänk om man skulle ångra sig ;D

5 kommentarer:

  1. Rensa är skönt, du får gärna komma hit och fortsätta, skratt.
    Det är mysigt att spara lite bebis minnen, kan vara roligt för barnen att kika på när de blir lite äldre.
    Här kör vi på blocket för tradera har vi inte förstått oss på än, fniss. Ja, å så var det ju det där med favebook med. Näpp, jag vägrar visst envist fortfarande...men kanske =0
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Skönt att få gjort det där. Jag gjorde något liknande för fem år sedan för då skulle vi inga fler barn ha. Haha, det går ju skaffa nytt :-)

    Jodu, hon somnade ganska omgående sen när det blev dags :-)

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt det är när det är gjort!
    Jag skulle verkligen också behöva!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja de går frammåt å nu börjar de likna något där uppe. Denna veckan står de dock stilla då snickaren gör ett kök....

    Hoppas allt är bra med dig.

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt att ränsa bort en massa och mycket plats blir det för annat. Sålde själv vagn, leksaker, babykläder och sänglinne förra veckan ;))
    Kramiz i solen

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails