20110804

Inte fräsig =(

En väldigt ointressant dag är snart till ända!
Nu är båda dom stora barnen hemma hos sin pappa......vemodigt att vara utan dom är det =(
Syskonen saknar och frågar.
Jag kan INTE rekommendera människor till att skilja sig........
men å andra sidan,
så hade jag heller aldrig rekommenderat människor att hålla ihop för sina barns skull!
Men men, vi vet ju att dom snart är hemma hos oss igen =)

Sen har vi mest bara varit.......lekt & härjat.......
Hoppat studsmatta & handlat DYR glass utav glassbilen.
Sovit en runda på golvet gjordes det också....välpacketerat utav snälla syskon ;) Så nu sitter jag här......dag två i klubben "sketa trötta mammor"
Undrar vad det är som har hänt........känner liksom inte igen mitt trötta sinne =(
Så det får bli en TIDIG kväller idag......
FÖR i morgon, ja då ska jag äntligen få träffa min underbara kompis Kristin ifrån Gävle!!
ÄNTLIGEN.........det är nog nämligen en sisåndär 4½ år sedan sist vi sågs =P
Men så blir det ju, när man bor LÅNGväga bort ifrån varandar OCH när man har familjer.

Men nu så fanns det en chans att ses......så den knep vi ju direkt!!
Himlans så glad jag är.....så det gäller nu bara att se till att vara pigg i morgon......
För vi ska nämligen vandra in på IKEA..........
söta vännen tyckte nämligen att en fika på IKEA lät trevligare,
än på något fräsigt fik inne i stan.
OCH jag håller fullkomligt med!!
För är det nått jag inte är just nu.....så är det just FRÄSIG =)

Tack för idag........

4 kommentarer:

  1. Haha, ja jösses vad de kan vela de små. Jag blir förvånad själv ibland att jag har det tålamodet jag har men jag antar att det kommer per automatik när man har många barn med ADHD och autism :P

    Hon vågade inte sova över den lilla rackarn så gubben är iväg och hämtar henne nu :P
    Hon försökte våga i varje fall, det är det viktiga :-)

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fin dag med långväga vännen ;) och Ikea är betydligt billigare också ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Haha, jag är i samma fas just nu.. Ikea är helt enkelt ett bättre alternativ såna gånger :)

    Tack för titten. Riktigt roligt att hitta hit!

    Vet du.. jag är oxå från Gävle och just idag så kommer en vän därifrån och hälsar på oss!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Jag kan berätta för dig, att tröttheten beror på produkterna du äter. En del blir väldigt trötta i början, det blev jag också. Det är för att dom håller på att rensa ut kroppen och det blir man trött av. Så se det som nåt positivt! ^^ /Syrran

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails