20110809

En fotobok!

För ett litet tag sedan, så vann jag ett pris i en frågetävling på nätet.
Vinsten var att få göra en gratis fotbok hos Photobox.se

Super skoj var det, att få knåpa ihop en helt EGEN bok =)
Och nu har den kommit!

Och jag är så nöjd!
Även resten av familjen är toppen nöjda.
En helt egen liten bok, med härligt färg glada bilder & egenhändigt påkommen text.
Och det bästa av allt!........den tål även små kladdiga barnfingrar =)

Så det här kommer jag absolut att göra flera ggr!
För är det någonting jag inte tar mig tid att göra längre,
så är det just att sätta in alla fina fotografier i album.
Det är ju knappt så att jag framkallar dom längre, nu när allt lagras digitalt =P

Så det här kan jag varmt rekommendera till er andra,
som inte heller har tid längre......
någon som känner igen sig?!

3 kommentarer:

  1. Ja, jag köpte en av ett Amerikanskt företag till pappa när han fyllde 70 men skall definitivt göra till mig själv :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset ;) Absolut något jag ska "apa" efter... innan nästa datakrasch ;-)

    *kram* Åsa som är SÅ trött i dag.

    SvaraRadera
  3. Men åh vad du är duktig! Jag vill oxå gö fotoböcker!! Men jag är ju så oteknisk... Och så tar jag ju aldrig kort med kameran heller eftersom jag inte kan kameran heller. TÄNK om du kunde bo lite närmre o kunde visa mig hur man fixar allt ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails