20110831

Höst rusk...triggar!

På GOTT och ONT så är kylan här!
Den kommer smygande på kvällen och ligger kvar ända till morgonen.
Sinnet längtar efter mysiga höstkvällar men kroppen skriker rakt ut =P

Kära sambo anser att allt blött, slaskigt och snöigt är skrutt!
Jag förstår honom, han jobbar ju faktiskt i skogen.
Jag hade absolut inte velat byta med honom.....eller JO, IBLAND.
När hemmet svämmar över av trotsar,
tvätt och matlagning till HUNGRIGA barn.
DÅ skulle jag vilja byta......men bara för en liiiten kort stund ;D

Men just idag, är jag inte alls i bytar tankar.
Idag är det garderobs update nämligen!
HÖST rusket har fått igång mig och jag är triggad!!
ÄRVDA kläder är ju da shit i det här hemmet
och det mesta måste bara kompleteras med några nya ting.
Jag är ju en hamster och MÅR så där löjligt bra när jag får fylla på!!
Känner mig som ett litet barn,
överförtjusit när en ny sak dimper ner i brevlådan =)
Tittar på den, känner & klämmer.....
sen in med den i barnens garderober och så klappar jag mig lite på axeln =D
Jag blir HEL om man kan uttrycka sig så!?

DET var ju TUSAN, så präktig hon ska var ;D
Men så är det.......IDAG är jag stolt och präktig!

Trevlig onsdag(mitt i veckan) på er!!

7 kommentarer:

  1. Behöver fylla på i barnens garderober med. Kollar på tradera efter lite nytt till lillpojken. Han har vuxit massor nu i sommar och de flesta av byxorna är för små. Letar efter stl 110, håll tummarna för mig att jag snart fyndar.
    Lycka till med din/a garderober + HA EN LJUVLIG DAG

    KRAM

    /BELLA

    SvaraRadera
  2. jag har svårt för hösten!! isch

    SvaraRadera
  3. Åh jag måste med fixa en garderobsupdate. Skor, jackor och annat har jag ju lagt undan från i våras men var? Haha de hittas nog :-)

    SvaraRadera
  4. Härligt smittsam energi...jag tar en liten bit !)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj så energisk Du blir av höstkyla och regnväder, någon garderobs update har jag inte lyckats med... än... men jag plockade ju ur alla 92 - 104 kläder under sommaren, det blev en rejäl kasse till Ronja, en kasse till Filiadelfias loppis samt en tvättkorg med kläder som förhoppningsvis hamnar på Tradera.
    Som Du förstår blev det rejält tomt i Elins garderob eftersom drygt hälften av allt försvann, men hon har ju mest sammalika "favorit" kläder dag ut dag in - se dagens outfit - så det märks inte direkt att något försvunnit.
    Ha en skön fortsättning på onsdagen, här regnar det och Elin & Nike är ute... <3 Åsa

    SvaraRadera
  6. Ahaaaa varit förbi Bilservice?? ;) Passade allt??

    SvaraRadera
  7. Haha, ja var så präktig du bara orkar :P
    Ja jag har inga nio mil till Lindex utan 10 minuters promenad.

    Ha en fortsatt fin kväll :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails