20110821

Detaljer.....dröjer ;D

TACK alla ni, för fina grattis hälsningar!
Jag kommer att berätta MER om alltihopa runt vårt gårds köp snart.......
hur/när/vart/varför och NÄR vi beräknar att skicka första ansökningsvideon till "Arga snickaren"......ja dom detaljerna kommer ;D

Men.....alltså inte idag/kväll!
För jag hoppar nämligen bara in en snabbis i blogg världen.
SÄNGEN kallar inför första skoldagen i morgon =D
Sova, sova är ju viktigt då.......för att försova sig som mamma, vill man ju INTE göra.

Det hemmavarande barnet,
som alltså ska till skolan i morgon bitti för att börja 1:an,
sover sedan läääänge!
Uttröttad, MEN lycklig!!
För vi(jag & dom 4 minsta barnen+2 kusiner till barnen & deras föräldrar)
avslutade nämligen sommarlovet, med att åka iväg på äventyr.
Till "barnens gård" närmare bestämt!
Uppskattat, ROLIGT och toppen väder.
Det kunde INTE ha blivit bättre!

Det kördes traktorer.......
och lastbilar! Det klappades djur......... och det badades! Sen kördes det lite grävmaskin och åktes hölass......m.m.m. En HEL dag, som kommer vara uppskattat lääänge.

Men nu......dags för kudden.
God natt på er allihopa!


4 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut :-)
    Ja visst ser hon för skön ut med handskarna på :P
    Nej, inga tänder ännu men det kommer nog snart för hon kör upp hela knytnäven i munnen och dreglar helt sanslöst :P
    Ha en fin dag nu!

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Det är det som ligger utanflr K-krona va? Vi hade planer på att åka dit i sommar. Men vart liksom inte så =P Hoppas första skoldagen går bra!!! /Syrran

    SvaraRadera
  3. Ja de är enklare om man strukturerar upp saker. Men en lamineringsmaskin är inte så kostsam. Jag har en billig. Det finns på Biltema och claes Olsson... så kolla de. Ett par hundra bara. Bara å bara men jag lovar att du spar mycket tid på detta. Bilderna håller längre. Vad använder du för bilder osv? Behöver du någon hjälp med sådant hjälper jag dig gärna....

    Men du berätta om huset... ja e ju nyfiken.

    Nu fungerar länken... skrattar.

    SvaraRadera
  4. Tack, här är det ett måste med matlista. Jag tycker det är skittråkigt att laga mat men om jag slipper stå och tänka varje dag vad jag skall laga så går det lite lättare :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails