20110813

Samman drabbning......

En av dom, anser att mamma är väldens tråkigaste!
En spiller ut saft på HELA golvet och tycker att mamma är BAJS!
Den tredje bestämde sig vid frukosten, för att vara djup idag =P

Behöver jag säga att trotsarna i huset, inte avlöser varandra idag........
utan dom drabbar samman och testar tålamod ;)

Tur är det ju, att man då och då.......kan sätta alla på en och samma plats!Så vips........så är alla uppe vid ytan igen!
Mamma är världens bästa och luktar allt ANNAT än bajs ;D
Härliga underbara och alldeles oemotståndliga!

Hoppas att ni andra också är mitt i en härlig lördag!

7 kommentarer:

  1. Det är tur att våra barn är så underbara & härliga, då står man ut när de är trotsiga & jobbiga oxå även om det just i en viss situation är svårt att vara glad blir det oftast bättre någon sekund senare.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Hahaha, tur att det finns "avlösare" att kalla in då och då =D
    Funkar här med...lite föööör ofta fast utan sammandrabbning nu förtiden? Mitt fel, va, moi??
    Det var den föräldraboken, shit.
    Kram

    PS. Janeth, håll i dig nu då jag ger dig sommarens scoop; Jag (det finns vittnen) har BAKAT 4 gånger denna sommar !!! :O
    Döm om vår förvåning här hemma , gapskratt. DS.

    SvaraRadera
  3. Ja jag försökte amma henne, försökte med nappen men hon bara skrek. Tårarna sprutade och jag mig som världens mest hemska mamma :P
    Som tur var så var det bara 5-6 minuter det handlade om men de kändes långa.

    SvaraRadera
  4. Ang katten, enligt veterinär kunde det bli så pga vädret (?) Hon verkar inte vara sjuk/må dåligt, jagar råttor & fåglar, äter/dricker okey så förhoppningsvis växer det fram ny fin päls.

    Elin är ledig till 30/8 med då var det ju det här med fkassan som bokat in en träff med mig den 22, samma dag börjar J att jobba... det blir morfar som får vara barnvakt.

    Ha en otroligt skön fortsättning på lördagskvällen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Ja dessa barn...man får ofta ta ett djupt... min mellangrabb kan reta gallfeber på mig. Vet inte va han gör jämt ens... ler.

    Ja ett gott skratt fickman av filmen så se den...

    SvaraRadera
  6. Ja, jag orkade bara vara med på de tre första filmerna. Fyran såg jag delvis nu på morgonen :P
    Ha en fin söndag nu!!

    SvaraRadera
  7. Tack <3
    Har nyss bloggat om "min dag" :D
    Ha en bra söndag *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails