20110807

Helgen som gått......i 180!

Ojoj!!
En helg som har passerat i 180 knyck, har nu nästan kommit till sitt slut!
Och Janeth har INTE haft tid att sitta vid datorn........vilket på sitt sätt är BRA.
För tillfället är jag bara inne en snabb runda,
i första hand för att uppgradera GPS:en.
För i morgon bitti klockan 07.00.......SJU!! så bär det av till Glimåkra?!
Numera så VET jag vart det ligger, men jag har aldrig kört dit.
Så det ska bli grymt intressant och se,
om jag kan lita på tanten i den lilla kartlådan i morgon =)
Vi ska alltså på kalas i morgon.......kalas nummer 2!

Vi var ju nämligen på kalas i går oxå.
Kusin kalas alà 7 åring!
Toppen skoj när MASSOR av glada familjemedlemmar samlas,
och äter MASSOR av god MAT och GODA tårtor =) Precis som det ska vara på KALAS!

Men vi hann även att klättra i pappa/sambos nya älgtorn som byggdes under helgen.Liiiite läskigt tyckte en del i familjen att det var ;)Sen invigdes den nya, lagom stora poolen!
Jag har fått frågor ang. kravallstaketet som vi har runt våran gård......
(det skymtar i bakgrunden)
om det behövs det när man bor mitt i skogen??!!
Japp, det behövs........här är nämligen gott om grisar.......alltså VILDSVIN =(

Men självklart, så avbröts ju badandet.....utav ett regn väder som hette; DUGA!!
Och med dessa rader, tänkte jag nu önska oss alla en god natts sömn.
På återseende i morgon!

4 kommentarer:

  1. Jamen jag har väl undrat vad som hänt i helgen, och väntat på en uppdatering ;)
    Eget liv, vad är det lixom??? ;)
    Ha en härlig dag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vildsvin är riktigt jäkla läskiga. Såg en del när jag var hos en väninna i Blekinge. Bra med staketen annars hade man väl inte vågat slläppa ut ungarna.

    Det låter som ni haft det jättetrevligt och hoppas nästa kalas blir det med.

    Må gott!

    SvaraRadera
  3. De e ju alltid skoj att få annat i brevlådan än räkningar å reklam. Det måste heller inte vara hemgjorda kort. Allt är skoj att få... när vi är ute å åker skickar jag mycket vykort till min mamma... de gillar hon.

    SvaraRadera
  4. Skoj med kalas, att träffa släkt & vänner.
    Mindre kul med Vildsvin inne på gården, jag är glad att Ni har ordentligt staket. Barn & Gris-säkert ;-)
    Jag hoppas Ni har en bra måndag.
    Nu tror jag att jag suttit klart vid datorn för i dag.
    <3 Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails