20110829

Glada miner!

En relativt braig måndag är strax SLUT!
Den började tidigt, med lite bestyr efter helgens tradera auktioner ;)

Sen var det dags för frukostar och packningar.....& ett par stunder senare så var det dags för skolbarn att bege sig till skolbussen.

Sen har dagen liksom bara flutit på....inte stilla,
utan i ett fasligt knyck!

Glada miner har det också stått på dagens meny....
tätt följt utav måndags städning..... Och som "pricken" över I:et.......
så blir det lite uppigande läsning innan sängen kallar ;D
i väntan på sambo som kvällsjobbar den här veckan.

God natt på er!!

5 kommentarer:

  1. Åh ska ni till Rinkaby rör å handla? Då kan vi ju ta lekdejten där ;D /Syrran

    SvaraRadera
  2. Tydligen så har dom bäst pris på bajs tanken som "nya" huset behöver=P
    Men om inte jag minns fel, så har rinkaby rör en fika hörna i sin butik?!
    Så visst, vi kan ta en lek date där........typ nästa år ;D
    .......jag tror nog att en lek date behöver ordnas lååångt innan dess <3

    SvaraRadera
  3. Rinkaby Rör alltså? En av "mina" våra kunder. ;-)

    SvaraRadera
  4. Tack! Vilken fantastiskt gullig och charmig bild på den lilla :-) Man blir glad i hela kroppen :-)

    SvaraRadera
  5. Så glad lilla söta Vilda Mathilda är och stor börjar hon bli, inte någon liten bebis längre.

    Tänk om jag kunde orka fixa mina TraderaAuktioner lite tillskott i kassan vore ju inte helt fel ;-)

    Har gjort undan lite trist måste innan jag hämtade Elin på dagis. Skönt att fått det gjort i alla fall.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails