20110815

En egen......

Snuttefilten, Label-Label


Jag önskade mig en till Simon när han var bebis.
Men icke.........
Så nu önskade jag mig en till Matilda,
eftersom hon är en bebis & har massor av KLI i fingrarna =P
Men icke...........

Så jag tog saken i egna händer ;DEn helt egen snutte med massor av små pilliga saker på =)
Och vips, så blev den populär så jag fick lov att göra en på beställning!!




NU, är det HÖG tid för mig att ta itu med alla mindre barns läggningar!
Sen....lite senare, efter godnattläsning och amning.......
Då är det dags för mig och Emma, att sätta igång Harry Potter nummer 6!

God kväll på er!


4 kommentarer:

  1. Tack för din röst! :D Jag rekommenderar verkligen att du provar The Studio någon gång. Jätteskoj! Det kommer erbjudanden ibland på groupon.se jag betalade bara 50kr för min fotografering, och om jag köpte minst en bild (vilket jag ju uppenbarligen gjorde) så fick jag en canvasförstoring (40x60) gratis! :) Snacka om bra deal!

    Jättefina snuttefiltar du gjort! :D

    SvaraRadera
  2. Jomen, ibland får man ju ta saker i egen hand ;)) Kan ju var ganska roligt att sy själv. Jag syr alla mina gardiner själv, och det känns lite extra att ha gjort det själv ;))
    Kramiz och ha en mysig kväll.

    SvaraRadera
  3. Den blev ju faktiskt mycket finare än köpe-snuttefilten =)

    Och Oj, har du redan kommit till film 6? Vad tycker du nu då??/Syrran

    SvaraRadera
  4. Men vilken fin!! Skulle jag få för mig att skaffa kids, så vet du att jag oxå vill beställa!
    Duktiga du!!! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails