20110810

På en Å samma gång!







Sent som tusan inlägg blir det idag.
Inte är jag direkt trött......även om jag vet,
att jag kommer att snusa kudden GOTT direkt när huvudet landar på kudden ;D
Anledningen till ett tusan sent inlägg, ja den anledningen ligger inne i ugnen!
Närmare bestämt så är det tre saker som ligger där inne & gottar sig i eftervärmen.
I hela nio(9) timmars eftervärme sak det ligga där!

Fortsättning på VAD som ligger i ugnen kommer i morgon bitti ;)

För nu ska jag nämligen bege mig ut i shopping meckat!
Dagens väder har nämligen bevisat att det snart är HÖST =(
Kallt väder har det varit........och väldigt mycket REGN!
Huvaligen säger jag.......ifs så ÄLSKAR jag regn & rusk väder.......
det finns ju liksom bara dåliga kläder =P

Men dåliga leder går EJ ihop med dåliga väder.....och för det andra;
Så har jag ju PRECIS fixat den där förbenade poolen.......
som barnen bara har hunnit bada i 2 ggr!!,
sedan jag fyllde upp den med vatten & renings atteralier.

Jag har alltså uppdaterat barnens garderober en smula.
Och nu ska det alltså fyllas på liiiite till =)
Men någonting som jag INTE behöver fundera mera på.........är dagis barnens fotbeklädnader.
För jag har ju fått hem mina FYND!!
Egentligen så var det ju min syster som tipsade om VART jag kunde göra "mina" fynd!
Så jag tackar ju henne i masssor!! Och för 520 riksdaler så känner jag mig väldigt NÖJD!

Några andra som säkert oxå känner sig nöjda i morgon,
är alla dom som budade & vann på tradera auktionerna som jag hade "ute"!
Nu är nästintill alla auktioner avslutade OCH
jag har fått iväg nästan alla 18 paketen på en å samma gång.
"Klirr i kassan sa det"...........
.....men NU ska dom välförtjänta slantarna alltså få rulla vidare ;)

God kväll på er och hoppas att ni alla haft en fin fin dag idag!

10 kommentarer:

  1. Visst är det underbart när man gör fynd!

    Ha en underbar dag, hoppas du får massor av sol!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med ugnsinnehållet :P

    Vi har så himla dåligt väder så jag funderar på om jag skall tradera lite idag. Jag hade tre företag på tradera förut men lade ner för några år sedan och skaffade ett privat konto. Hann tröttna på traderandet med andra ord :P

    Fina stövelfynd! Jag har inventerat lite här hemma med och åtminstone två barn behöver nya skor och stövlar omgående så jag skall med kika runt.

    Ha en fin dag nu! Och du, jag säger fel precis hela tiden sjäklv också. Man får försöka göra om och om hela tiden. Man är inte mer än människa.

    SvaraRadera
  3. Ja ibland ska man väl ha tur? =D Själv hann jag inte klicka hem några gummistövlar innan storlekarna var slut, så det blev skopunkten istället../Syrran

    SvaraRadera
  4. Det är grymt bra när man faktiskt kan ta pengarna för det man sålt och med gott samvete köpa nytt välbehövligt :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Bulle i ugnen =O
    Tänkte först att nr sju var på gång men nu anar jag att ni kanske har pysslat med lera eller dylikt=D
    SKönt att ha hunnit fixa skor till kommande kalla dagar. Här ligger jag alltid efter med sådant. Tja, jag ligger visst lite efter med allt just nu - inte minst mig själv :/

    Kul att traderaauktionerna gick så bra.
    Kram Milla och jag hoppas att du hann att få lite sömn.

    SvaraRadera
  6. Brödet ser gott ut, Du är ju så himla duktig, jag vill oxå... men mer blir det typ alödrig, jag orkar inte :(
    Vädret är ju så in i vasserns skittrist, regn & kyligt, +10 just nu.
    Tradera, än en gång, Du är SÅ duktig, jag är riktigt imponerad.
    Heja heja Janeth Du är bäst <3
    Jag hoppas Du mår okey och mjölkstockningen avtagit *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Glömde... Jag har gjort höstens första klädinköp, beställt en wetset dress till Elin från Kullerbyttan.
    Åsa

    SvaraRadera
  8. Åh, fynd gillar vi massor!! :)
    Vad använder du dig av för påsar när du skickar (kläder, antar jag?) till köpare från Tradera? Det ser ju helsmidigt ut!

    SvaraRadera
  9. Tack!! Det känns underbart! Jag kan knappt tro att det är sant, tror nästan att jag missuppfattat något då det känns för bra för att vara sant! :)

    Oj, men 2 kr styck är det ju helt klart värt! Det var ju superbilligt! Det känns ju som att man skulle sälja grejer om det kan vara så smidigt att skicka, nu drar jag mig för det för att jag inte vet hur jag ska skicka grejer eller i vad. Tack för tipset!

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. En app?! Herrejävlar, det måste jag skaffa mig! Då kanske försäljningen rent utav blir av! ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails