20110929

Dålig trend :(

"Dåliga dag" trenden håller i sig. Men idag är det inga små petitesser som stör......
Utan stora påverkningar utifrån!

Men dom lägger vi åt sidan tills i morgon, då jag kanske har fått lite rätsida på saker som idag verkar konstiga & skrämmande!

Nått som varesig är konstigt eller skrämmande, är det som idag låg i vår brevlådan :)


Nu är det alltså här!
Första numret av buzzningen för allas =)
Vilken tur att det idag har bakats grahams frallor.......


......dom kommer att smaka gott ihop med en stor kopp te till kvällsläsningen ;)
Och har jag TUR så kanske ett korsord är precis vad min överbelastade hjärna behöver =P

Trevlig torsdags kväll på er!

5 kommentarer:

  1. Haha! Ja du ser! Verkar ju va kanon med såna där tidningar för oss. Vi kanske är i "den åldern" nu? ;) o visst ser det väl lite tjusigt ut, mitt kuddfodral... Lite ojämnt men det är ju första gången... Hahaha!!! Vi får väl se vart det slutar ;) ha en skön dag nu. Kram :D

    SvaraRadera
  2. Nåt vi kan göra så tant mår bättre?

    SvaraRadera
  3. Korsord är ALLTID ett bra tidsfördriv. :-)

    SvaraRadera
  4. ALLAS vår Janeth !)
    Ibland kommer det något litet på posten och kanske gör det lite för själen då det stormar utanför :/
    Hoppas du fick en liten ALLAs stund :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Usch då. Vad är det då som hänt?

    Recept på grahamsfrallorna önskas. Jag bakade några frallor för ett par veckor sedan, men dom blev väldigt kompakta, inte alls luftiga och goda som dom på din bild!! /Syrran

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails