20110916

Ibland är det svårt......

Arg, ledsen och frustrerad känner jag mig. MEN det är nog ingenting mot vad stor sonen känner sig =(
En aningens kämpigt har han det i skolan......
Inte med skolämnena......utan med det där sociala.
Det är svårt att vara objektiv förälder i alla situationer =P

Nu hoppas jag bara att den hjälp vi nu ska få,
verkligen blir till hjälp.
Så att vi alla kan få slappna av och må toppen sen =)

Idag är det fredag, som säkert INGEN har missat.
Även i detta hemmet ska det skapas "fredagsmys"
Obligatorisk film kväll med alla barn väntar ju så klart.
Så nu ska bara popcornmaskinen laddas,
och sen är det dax att bege sig till soffhängarna ;)

Trevlig fredagskväll på er allihopa!

5 kommentarer:

  1. Det är inte lätt för dagens ungdom.
    Är de i skolåldern och inte tillhör de sociala, då är det jobbigt
    Känner igen mig själv i problemet, jag var tystlåten under hela skoltiden, och jag var ett tacksamt mobboffer, speciellt som jag aldrig fräste ifrån

    Hoppas allt löser sig
    Ha en trevlig fredag kväll och en nice helg
    mvh

    SvaraRadera
  2. Å, det gör ont i hjärtat då ens barn inte har det bra :(
    Hoppas att det går att rätta till.
    Kram

    PS. I´m back till början, Motvalls som jag är..
    http://bymecamkar.blogspot.com/ DS.

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra för grabben trots det som hände honom i plugget idag.

    Ang ditt svar på min blogg, jag är inte motståndare till mobiler. De är bra så länge de används med måtta
    men många ungar använder dom till förbannelse. och jag blir så trött på de som snackar högt i dom om precis allt

    Ha det gott och sköt om dej tills vi hörs igen
    Natti natt

    SvaraRadera
  4. Det gör ont i mamma hjärtat när barnet har problem, jag hoppas allt ordnar sig till det bästa.
    Skoltiden är ingen dans på rosor, många barn far ont av olika skäl.
    <3 Åsa

    SvaraRadera
  5. Hoppas att det löser sig!
    KRAM från bella

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails