20110904

Söndags bestyr.

Som vanligt i det här hemmet, och säkert i många andra hem. Så är det alltid 1000 ting som måste ordnas med, just precis när det är helg!

Och mitt i alla ting som behöver ordnas med, så ska man försöka få en stund över för lite kvalitets tid med HELA familjen =P

Det har varit omöjligt denna helgen kan jag informera om!!

För sambo & 3 av barnen tog igår med sig ett par små kusiner och åkte iväg på Rally.
Under tiden passade jag & 2 av barnen på att åka iväg & snosa bebis hos en vän.

Sen har resten utav helgen lagts på "gille stugan"
Så snart, väldigt snart är det inflyttningsdags :)
Ifs så är det ju lite trist, med tanke på att vi ska flytta så småningom.......
För troligtvis så blir det ju till att lämna hela stugan här, såvida vi inte lyckas hitta någon som har resurser till att flytta på väldigt stora ting!



Men nu......tillbax till gipsningen.

Fortsatt trevlig söndag på er allihopa!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår verkligen att det snurrar en miljon olika tankar runt i Ditt huvud just nu, det är ju så att man vet vad man har men inte hur framtiden blir. Den ekonomiska biten gör ju även att man måste tänka och planera i förväg, efteråt är det ju försent ifall något går på tok. Med så många barn inblandade är det ju dessutom ännu mer faktorer att ta hänsyn till.

    Tre frågor:
    1. När kommer flytten att ske, tidigast?
    2. Kan Ni renovera det befintliga huset på skogsfastigheten eller blir det att bygga nytt?
    3. Hur långt bort från vänner, skola etc hamnar Ni efter flytten?

    Jag hoppas Du trots allt hinner njuta av söndagen och glädjas över att Din Ola är hemma.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Jag tycker dina är jättelika varandra allihop! Särskilt de tre yngsta tror jag av bilderna på headern att döma :-)

    SvaraRadera
  3. Det finns ju de som flyttar stora villor, så stugan kan ni nog få med på ett eller annat sätt! :-)

    Ha en härlig (men regnig) måndag! ;-)
    Kram V

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails