20110920

Blivande tant

Haha....ja när man MINST anar det:
Så ska man gå och bli tant ;D

Eller rättare sagt, så har jag blivit uttagen att Buzza för allas =D
Otippat och inte alls min grej.
Men vem vet, det kanske rent av BLIR min grej =)
För tydligen så innehåller tidningarna inte bara stickmönster och korsord,
den ska ju tydligen även innehålla recept!
Och det är ju min grej, så det kanske kan bli toppen skoj detta.
Så TACK allas, för att jag nu ska få chansen att "slå hål på min tant myt". Nämligen att det bara är söta tanter med hatt som läser just allas tidningar ;)



10 kommentarer:

  1. Haha, jag får alltid svärmors tidningar som hon läst. Finns många bra reportage med och en del inredningstips :-)

    SvaraRadera
  2. Men precis den där Buzzen som jag tackade ja till. Men jag vart utan jag... Typiskt! Fast grattis till dig!! :D

    SvaraRadera
  3. Du kommer bli sötaste tanten av dem alla =)

    SvaraRadera
  4. Hehe! Själv nöjer jag mig med att bara se ut som en tant, kan jag meddela om du inte läst gårdagens blogginlägg hos mig. Hoppas du hittar lite bra recept att dela med dig av ^^ /Syrran

    SvaraRadera
  5. Tant blir man när man fyllt 40, så själv har jag varit tant ganska många år

    Men du kommer att bli en gullig tant.
    Och vilken tur du har som har så många söta barn som kan ta hand om dej på ålderns höst

    mvh susanne

    SvaraRadera
  6. Jag ÄR en TANT eftersom jag gillar tidningen ALLAS :) Min kära mor är tidnings-oman och köper fyra om det nu inte är fler olika veckotidningar varje vecka och jag tar dem som verkar intressantast (matrecept) efteråt sedan hon läst dem/löst korsord.
    Jag provprenumererar p AMELIA nu men nej inte riktigt min grej¨- det var nått erbjudande... Jag tar hellre en bok.
    Jag hoppas allt är bra med Dig/Er att Du/Ni har en bra onsdag <3 Åsa

    SvaraRadera
  7. Ursäkta en annan tants fråga: "Buzza"? Vad är det...? Hi hi!

    Men grattis i alla fall. :-)

    SvaraRadera
  8. Tack tack! Önskar dig en fin onsdag också. jag har varit på GYN idag och tagit tester och annat inför sterilisering faktiskt. Min kropp skulle inte orka en graviditet till känner jag :-)

    SvaraRadera
  9. Här är jag igen
    Och just nu verkar det vara strul med det mesta
    Eftersom jag är en fena på geografi, ligger inte Kalmar i Blekinge?
    Om så är fallet kanske du får mitt besök till sommaren

    SvaraRadera
  10. Har i alla fall lovat bort mig till nästa sommar, då jag ska till Karlshamn
    Det borde inte ligga allt för långt bort från dej eller?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails