20110908

Inget undantag

Nej, gårdagen var inget undantag!
Ifs, så trodde jag länge att det var just ett undantag.
Men ICKE!
Väl inne på förskolan, så ångrade sig Simon
och han var PÅ väg att bli ledsen =(
DOCK gick det bättre idag ÄN just igår.
Föga peppande, men ändå ett framsteg.

Han är ju en klipsk kille, vår lilla 3 åring.
För enligt honom själv, så har han nu provat på förskolan.
SÅ nu tycker han liksom att det är dags att testa på någonting NYTT =P
Han är alltså uttråkad
& har lekt färdigt med alla saker som fanns att leka med!

Det är kanske ingen mening att jag berättar redan nu,
att han kommer att få vara på förskolan i 2 år till.....
innan det är dags för skola i X antal år ;D

Hur som haver, så är jag glad att det är förskola även idag & i morgon.
För Vilda Matilda har VÄNT på dygnet =(
just nu sover hon.......och i natt,
kan ni ju ana vad tösabiten kommer att göra ;)
Dock konstaterade Izabell på morgonen idag,
att Matilda "hon är faktiskt en SÖTING hon"

Och visst, jag kan bara hålla MED......
även om jag för tillfället är så trött att ögonen går i kors!
Och även om jag MITT i NÄTTERNA, inte tyckter att hon är just en "söting"

Men NU.....så ska här bakas bullar!!

Trevlig torsdag på er =)

7 kommentarer:

  1. Men snälla nån, VARFÖR SOVER DU INTE när lilla Vilda Mathilda sover?

    Det är rysligt jobbigt med små barn som vänder på dygnet - Du som haft flera små, varför gör de så, varför vara vaken när alla andra sover?

    Stackars pojk, vara less redan nu, tur Du inte berättade om dagisfortsättning & sedan skola i en himla massa år ;-)

    Just nu är jag oxå väldige less besviken frustrerad och mår skit.

    *kram* Åsa

    Du, jag är GLAD att just Du är min vän <3

    SvaraRadera
  2. Höstfint här på bloggen, full fart i stugan med Vilda Matilda och uttråkade Simon...skönt av avreagera sig lite i knådandet av en bulldeg !-)
    Hoppas dygnet snart återgår till det vanliga.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är underbart med dessa nätter. Mina är 5 och 7, och det är alltid nån av dem som vaknar. Det är inte ofta man får sova en hel natt.

    SvaraRadera
  4. Vad fint du gjort härinne!
    Snart skall jag med Milla till doktorn men jag vet inte om jag hinner blogga så mycket så jag klistrar in detta :-)

    Kikar in och önskar en bra vecka, imorgon bitti åker jag och Milla till Sri Lanka för att starta projekt så jag har inte så mycket tid att sitta vid datorn. Skall försöka blogga från hotellen men vet inte hur bra internet de har. Hemma igen den 18/9. Kram!!

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Ja tänk om han visste vad som väntar i framtiden... ;)
    Men vad fint du gjort på bloggen igen nu då!
    Du är duktig!!!
    Jag skulle ju behöva lite hjälp alltså!
    Ha en härlig fredag, som det nu hunnit bli ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Regnet det bara öser ner och allt som kan bli fel är fel :(
    Jag hoppas Din fredag är bra mycket bättre än min.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej vännen jag hoppas allt är bra med Dig och att bloggtystnaden beror på en Trevlig Helg :)
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails