20110914

Mitt i veckan!

Där man placerarade henne....., ja där stannar hon inte många sekundrar :D
Tösabiten har alltså börjat KRYPA........

Självklart SÅ roligt!!
Förundrande och härligt är det ju att se, hur våran lilla mini människa tar sig fram här i världen!









Men nu är det inte bara höst depressionen jag bävar inför.
Snart kommer nog den där beryktade "vart tog bebisen vägen" ångesten oxå krypande efter mig =P
Och då menar jag inte runt vilket hörn bebisen tog vägen ;)
Huvaligen, vart ska detta sluta!?!

Trevlig Onsdag på er!!

6 kommentarer:

  1. Så fort det går. Det är lika förvånande varje gång jag kikar in :) Hon växer så det knakar.
    Men nu vet jag vart jag ska leta efter dig, fniss.
    Runt alla de hörn som Matilda kan ha krupit *ler*
    Ha en fin mitt-i-veckan-dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja det är nu du får mer motion av att jaga bebis ;))och ingenting brukar man få gjort hemma, för tiden försvinner av att jaga ;)*
    Kramiz och ha en fin onsdag.

    SvaraRadera
  3. Samma här du. Lill-killen är sååå nära att börja krypa. Snart har jag ju ingen bebis mer... :-P

    SvaraRadera
  4. Huvva så fort den där bebis-tiden går och vips är de trotsiga gulliga självständiga mammiga 5åringar :)
    Är Mathilda snabbare än sina syskon, blir det så att nr 6 har bråttom bråttom och lär sig krypa och andra färdigheter snabbare än äldre syskon pga hon vill vara med och inte missa något skoj.
    Höst-depression och vart tog bebistiden-ångest samtidigt kan aldrig bli bra, förhoppningsvis mår Du okey trots höst och kan glädje Dig åt alla framsteg fokusera på det positiva.
    Och nej jag lever inte efter det själv som Du vet är jag hon som målar fan på väggen och väntar det värsta, alltid...
    *kram* och ha en bra onsdag Åsa

    SvaraRadera
  5. Det går alldeles för snabbt! Min lille är snart 5 mån och som det verkar så dröjer det inte länge innan han också kryper iväg.
    Vart tog min bebis vägen......? =(

    SvaraRadera
  6. Ja det är frustrerande för de små att vilja mer än vad de klarar av men med ett jävlaranamma kommer man långt ;-)
    <3 Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails