20110928

En ny dag

Att grubbla allt för mycket eller för länge är ju varken nyttigt eller min "grej"
Så igår släkte jag min egen lampa redan vid klockan 21.15
Sen fick det vara bra!

Så nu kan jag garantera en pigg och väldigt mycket mera uppåt Janeth än igår......& i förrgår =P

Fina vännen sover gott på sjukhuset. Hon mår nog bättre, även om läkarna är lite fundersamma & har bestämt sig för att byta till en aggressivare behandlingsform.

Idag är en ny dag och den ser jag fram emot =)

Trevlig onsdag "mitt i veckan" önskar jag er allihopa!!
Nu.....till väckning utav familjen!




6 kommentarer:

  1. Säg till om jag är för nyfiken, men om läkarna är fundersamma. Vet de inte vad de är då, eller vad menar du?

    Oavsett om du vill svara eller inte, hoppas som sagt att det går bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Var ditt svar hemligt eller kan jag publicera kommentaren (jag gillar ju när jag får kommentarer). ;-)

    Men jag förstår självklart om du vill att jag bara tar bort den!

    Kram igen!

    SvaraRadera
  3. Är väl inte heller den grubblande typen.
    Kan fundera ett litet tag, men det finns ju intressantare saker att göra än att grubbla och älta

    Japp, halva veckan har gått, och på lördag är det ny månad
    Tiden går fort

    Du, Zoega är mitt favoritkaffe, så du vet

    Ha det bra tills vi hörs
    mvh

    SvaraRadera
  4. Här är också idag en bättre dag än igår. Skööönt!
    Kraam!

    SvaraRadera
  5. Skönt med tidig sänggång. Ibland är det ju det man behöver bäst.
    Hoppas att din vän får behandling som biter på det sjuka.

    Onsdag, ja, dagarna flyger iväg.
    Här händer inte mycket nytt, som vanligt m a o. men jag såg att din flytthistoria inte var helt olik min. Det var nämligen dotterns pappa som jag flyttade ihop med.

    Massor av kramar och jag hoppas att din onsdag har varit bra.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Näe, här vaknade man som en klimakteriekossa. Hela dagen känns uppochner :( men jobbat har det gått endå ;)
    Nä, att grubbla sliter bara på en, så det var bättre att sovs tidigt ;)
    Massor av kramiz och önskar en fin em/kväll ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails