20110926

Min bästa vän....

När jag var 17 år så träffade jag en härlig tjej!
Trots väldiga olikheter så blev vi ändå goda vänner.
Så pass goda vänner, så än idag är vi goda vänner, bästa vänner!

Vi har upplevt glädje, sorg, barn födslar, fest, vardag & ja......massor av skoj,
under de 15 år som vi har känt varandra =)

För 7 år sedan så förlorade jag & min bästa vän, en annan vän som precis hade blivit mamma.
För 7 år sedan så förlorade min bästa vän sin storebror, jag minns det som igår & det gör fortfarande ont i mig.
För 7 år sedan så höll jag på att förlora även den bästa vännen då hon blev väldigt sjuk :(
Men hon blev bra & åren har gått.

Men så igår, var det dags igen :(
Bästa vännen blev väldigt sjuk & måste vistas på sjukhus. Sin lilla bebis har hon med sig.
Mina tankar har i natt varit där borta......där dom var då, för 7 år sedan :(

Idag är det lite bättre. Jag vet att hon har det bra där inne på sjukhuset, att läkarna har koll på henne.

Men tusan så många tankar det ger.
Och tusan vad man påminns om ATT livet är väldigt skört.

Nu ska jag sova & i morgon är en helt ny dag!
En helt ny dag att ta tillvara på :)







10 kommentarer:

  1. Hoppas att det går bra för henne och så skickar jag kramar till dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina ord av fröken.
    Blev nästan lite rörd

    Hoppas allt är bra med dej och dina yrväder

    Nattinatt och ha en bra tisdag

    SvaraRadera
  3. Usch, hoppas verkligen att allt går bra den här gången. Kram!

    SvaraRadera
  4. Å fy! Hoppas det blir bra FORT! :/

    SvaraRadera
  5. =( Håller tummar och tår att hon tillfrisknar fort! /Syrran

    SvaraRadera
  6. Varma cyberkramar till dig, hoppas det inte är något allvarligt.
    Kramiz

    SvaraRadera
  7. Oj. Jag hoppas det är bra (så bra det nu kan vara när hon är på sjukhuset) med Din vän, förstår Du är orolig. <3 Åsa

    SvaraRadera
  8. Åh vad jobbigt, det är extra jobbigt när man står bredvid och inget kan göra :-(
    Hoppas hon blir bra snart igen. kramar till dig!!

    SvaraRadera
  9. Det var en förstorad bröstkörtel, vi skall på återbesök om tre månader. Inget farligt men det är rutin med efterkontroll antar jag.

    SvaraRadera
  10. ojoj, hoppas det går bra för din kära vän! :S

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails