20110915

Gott resultat

Torsdag kväll!!
Veckohandling med gott resultat har idag genomförts =)


Liten vild Matilda gillade dock inte läge.....utan fick hänga på armen under hela "shopping rundan"
Men vi fick i allefall hem det viktigaste & det var ju det sista som behövs för att färdigställa stora sonens hus!
Slut resultat kommer ju så klart att komma på bild.......så småningom ;)

Sen hämtades även stora gratis paketet ifrån bästaste klubben ut!


Gratis paketet får man när bebisen blir 6 månader gammal.
Inte för att jag vill acceptera att tösabiten snart är 6 månader, men gratis är GOTT och vi tackar ju så klart för allt det braiga vi fick.

Nu är det som sagt, kväll!
Alla små barn snusar kudde sedan länge.
Mamman tänkte snart göra likaså.....för efter en lång dag, så behövs det sömn i massor!

Tack för idag & på återseende i morgon!


5 kommentarer:

  1. Jag är nog kanska flexibel och tolerant mamma när det gäller Elin & kompisar, jag har hellre en kompis här än lämnar Elin "vart som helst",
    jag har för stort kontrollbehov och litar inte på att andra ser efter Elin som pga vårt boende i skogen har noll koll och inget trafikvett... gillar inte när barn leker efter vägen vilket det lätt blir då man bor i villakvarter och barnen själva kan gå hemifrån till lekplats, än så länge följer ju jag Elin vart hon än ska pga avstånd och hennes ålder är väl både curling och helikoptermamma ;-)

    Skönt veckohandling är avklarad och Du fick tag i det Du skulle ha till stugan.

    Jag gillade Grabben i graven bredvid men har läst andra böcker av samma författare och gillar dem inte. Vet dock inte om jag läst fortsättningen på Grabben i graven... Ska kolla på biblioteket på måndag :)

    I kväll ska vi till Elins älsklingskusin Jenny som fyller 16, innan dess ska vi inhandla två presenter - Elin har bestämt, örhängen och nagellack :)

    Ha det världsbäst *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. *uppdaterar*
    Jag har läst Familjegraven av Katarina Mazetti 2009 såg jag i min boklista, ibland är det ju bra att jag dokumenterar vilka böcker jag läser under ett år eftersom minnet är rätt dåligt ;-)
    <3 Åsa

    SvaraRadera
  3. Aha, det var stora sonens hus som nu ska färdigställas..kul och med en förväntansfull son, gissar jag=D

    SvaraRadera
  4. Alla måste väl gilla det som är gratis. Gratis är bäst:-)

    SvaraRadera
  5. Det är jobbigt för alla med storhandling.
    Förr hade jag det bra förspänt med egen chafför till stormarknaden.
    men han föll ifrån, och jag åker inte kommunalt till typ ICA Maxi.

    Ha en fortsatt bra söndag du med

    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails