20110928

En ljuvlig en......


Jaha, då var alltså "mitt i veckan" dagen snart över =P
Och hon som i morse(ja, alltså JAG) tyckte att det här säkert skulle bli en bra dag.....
just precis HON, ja hon är mer än gnällig & inte alls trevlig att ha att göra med =(

Idag har varit en sån DÄR dag....då man helst vill BRYTA ihop istället för att BITA ihop.
Dock handlar det mesta om gnäll & små petitesser.......
Men även om de är små.....så kan petitesser störa både den ena än den andra.

Någon som däremot inte låter sig störas utav små petitesser, är den ljuvligt vilda bebisen i familjen ;)
Den lilla ljuvliga som idag har varit på 6 månaders kontroll.
Och trots HÖG ljuda protester så fick hon efter läkarkontrollen godkänt ;)

Jag hoppas att ni andra har haft en onsdag utan störande petitesser som gnager på tålamodet!?

I morgon är en NY dag och jag säger det igen......den ska jag ta tillvara på!
Sov gott =)



8 kommentarer:

  1. Hoppas din torsdag blir en smärtfri dag.
    Själv har jag haft en skaplig dag

    Tveksamt om jag vill komma på besök om tanten är gnällig och otrevlig
    OK om du har zoega hemma, då kan goa Matilda och jag ta oss en fikastund

    Nattinatt
    mvh

    SvaraRadera
  2. Jaha, får väl köpa mitt eget kaffe då.
    Gevalia och Löfbergs lila är de enda sorter som jag inte dricker

    SvaraRadera
  3. Ja hoppas nästa dag blir mindre gnällig :)
    GGillar inte heller de där dagarna. Idag var på väg att bli en sån för jag fick ett dåligt bemötande hos läkaren. Det gick över som tur var.
    Sov gott! Imorgon har jag "bara" simskola med den lille galne femåringen att tänka på ;-)

    SvaraRadera
  4. Nej, det var nog något i luften i går. Dagen var inte alls bra till att börja med. Tur att den förbättrades något på kvällen.

    Inte alla dagar man har LUST att bita ihop! Ibland är det nog nyttigt att bryta ihop (hoppas jag). :-D

    SvaraRadera
  5. Söt-ungen! KLart hon fick godkänt ;)

    Jo, vi hade en riktig petitess-dag igår måste jag säga. Men idag är en ny dag!! Hoppas den blir kanon =D/Syrran

    SvaraRadera
  6. Vissa dagar borde typ inte finnas, de dagarna skulle man få ligga under täcket och bara vara, i fred, så är det bara *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Så här rakt fram ifrån ser jag inte att Vilda Mathilda är lik sina syskon, men i profil är hon lik minsta storbrorsan :)
    Klart att lillbebis fick godkänt, hon är ju prima vara <3
    Att bära barn är tungt och att laga mat med bara en hand är svårt, men man gör vad man måste och av någon anledning fungerar det oxå.
    Det är väl det som är att vara mamma mitt i livet *kram* Åsa

    SvaraRadera
  8. Trist när man har såna dagar du får slå en pling om du vill ha nån att beklaga dig till :)
    Diggar hennes spagetti brallor:)hon e jätte lik ola nu tycker jag sötbollen:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails