20090901

Även denna dagen har rusat iväg........många tankar om svininfluensan idag. Väldigt stor påverkan utifrån eftersom jag inte är en grubblare i grunden, men det skapas ändå många tankar.
Såg en mamma på tv:n ikväll som berättade att hon undvek att titta på nyheterna för att undvika allt negativt.......så gör jag också och har gjort länge........jag uppdaterar mig själv genom att läsa dags tidningen men bläddrar snabbt när det är någonting som kan skapa grubbel.

Jag blev stoppad utav polisen idag.........utan att gå in på detaljer så kunde denna dagen ha blivit väääldigt dyr......nu resulterade mitt möte med poliskillen i att jag fick lov att stänga av mina dimmlysen, ja ni vet dom snygga.........
Så jag avslutar nu min kväll med ett stort TACK till poliskillen! och i morgon bär det av till kompisen A.....vi har gjort tårta och köpt paket, så vi ska kalasa för henne i morgon.......mumsa på tårta och dricka kaffe.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails