20090917

Rättelse

08.28 vaknade lillkillen i familjen och jag måste ärligt säga att jag har varit uppe och tittat till honom flera gånger.......han har ju aldrig tidigare sovit så länge!
Men måste nu rätta mig själv, det är nämligen 5! tänder på g.........AJ AJ och ve o fasa för hur ont det måste göra. Så Simons favvosyssla för tillfället är att gnaga på tandborsten ;)
Nu ska här packas fika korg för enligt Philips önskemål så ska vi strax bege oss till lekparken och förhoppningsvis så ska vi även få med oss lekkompisen Tobias dit.

2 kommentarer:

  1. Kikar in o tipsar dig som deltog i min dundertävling i samarbete med Me&i i våras, tyvärr ingen vinst då men nu kör jag en favorit i repris:

    http://uj76.blogspot.com/2009/09/me-tavling-hos-tant.html

    ..där du än en gång har chansen att vinna 500kr att shoppa lös för hos Me&i :)

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails