20090914

God morgon vardag

Inslängd och överkörd........vardagen är återigen här och efter en natt med 2 barn i sängen och självklart gubben......så är jag minst sagt mörbulltad.....alltså en gnutta överkörd.
Och i sedvanlig ordning så har Janeth glömt bort att segla in på försäkringskassans hemsida för att klicka hem månadens penning.......dömm av min förvåning när jag i sedvanlig ordning har en sjuk tur med mig XP.......

Webbplatsen är stängd för tekniskt underhåll från den 29/8 kl. 16.00 till den 30/8 kl. 07.00

Informationen ovan som gavs till mig när jag seglade in på försäkringskassans hemsida innebär alltså att jag har mycket tid kvar att begära min månadspeng på........

Nu ska jag sätta mig i lugn och ro med kaffe koppen och försöka smälta att jag ligger 14 dagar för i planeringschemat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails