20090930

........

Kära sambon ringde mig för en stund sedan, saken är den att han ringer aldrig hem....såvida det inte är någonting speciellt.
Han började med att fråga hur jag mådde, vad jag gjorde......vad jag & barnen hade gjort....tills jag frågade vad han egentligen ville.......

Sambo: Jan ringde mig och sa att han ville att jag skulle gå på jägarmöte ikväll...
Jag: Jaha, så nu ringer du mig för att fråga om det går bra?
Sambo: Nej, jag ringer dig för att tala om att jag SKA på jägarmöte ikväll.
Sambo: Puss och kram.....klick.

Hehe, jag kan inte göra annat än att säga att den killen har fått mig på fall, jag är fortfarande så nykär i denna mannen så det är inte klokt, måste ha med hans charm att göra ;)

2 kommentarer:

  1. Charmig så att det stänker om det!
    Kram ☺

    Ps. vilken fin leksak du skaffat!

    SvaraRadera
  2. Hehe, visst är han toppen min sambo XP, och visst är den super snyggig......min leksak ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails