20090909

Tävlingsdags

Tänkte passa på att tävla lite, det hade ju passat fint med lite extra i julklapps planeringen som redan är i fullan gång......


"Jag tävlar om ett presnetkort från Liten Correlin i Therese blogg.Var med här du också"

Tävlingen avslutas 25 september kl 20.00

"Jag vill vinna ett hemligt paket från Gangstar ~ för världens coolaste kids till ett värde av 300kr hos Tant Ulrika"

Tävlingen avslutas söndagen den 27/9 kl 20.00 Vinnaren utses genom lottning!

Så där ja, då önskar jag mig själv lycka till ;)

1 kommentar:

  1. Vad skoj att du vill vara med o tävla hos Tant igen =)

    O vet du, nu i kväll så har jag dratt i gång ytterligare en ulig en:

    http://uj76.blogspot.com/2009/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..en med chans att vinna 500kr att shoppa lös för i en finfin barnbutik!

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails