20090922

..........

Dagarna rullar på, kakor och bullar i en faslig fart.
Huset är fullt med barn, många tankar.....många viljor.
Alexander kör cross och mammahjärtat gör kullerbyttor i sin trygga vrå, rädsla och glädje om varandra. Men så är ju också föräldralivet en härlig upp och ned bana där man aldrig vet hur utgången ser ut.

Många barn och mycket gos, många gränser ska dras och många kramar ska ges.
I morgon är en helt ny dag, en ledig dag då både skola och dagis har stängt........detta blir en kort vecka, men ändå en vecka som ska fyllas med både skratt, gråt och kärlek

Många varma känslor och jag är en stolt mamma till 5 härliga barn med väldigt egna och starka viljor.
Utanför mina fönster drar just nu ett oväder förbi, det ruskar och blåser.......hösten är här. För inte så länge sedan var det härligt och varmt.......solen strålade och det var sommar........nu kan jag bara längta till nästa härliga sommar.......men tills sommaren är här igen så ska jag njuta utav både regn, snö och vår.

1 kommentar:

  1. Guess what?
    Nu har jag också börjat blogg *S*
    Robertsmamma.blogg.se
    Hoppas allt är bra med er...
    Kram Kick

    Ps Berätta gärna hur man kommenterar hos dig utan att vara anonym, för jag är inte mänska till att haja det *skratt*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails