20090916

Vill inte......

Isande kall morgon som inte alls var trevlig att vakna till. Simons näsa rinner värre än värst och natten har stundom varit lång, stundom kort. Alldeles för lång eftersom Simon har varit vaken den mesta tiden, men alldeles för kort för att hinna ladda upp inför en ny vardag.

Idag stundar alltså ett tandläkarbesök......har suttit in i det längsta och försökt komma på någon super braig anledning att ringa och avboka, men vareviga gång jag är på väg till telefonen så gör tanden sig påmind om att jag måste uppsöka tandläkare idag......men allra helst igår! Och nu är det försent att ringa och avboka......då får jag böta.....och böta det vill jag absolut inte göra.

Men innan det är dags för tandläkarskräckbesöket så ska här hängas tvätt och operation; tvätta sommarsmutsiga fönster ska innledas......tråkigt så det bara står härliga till men absolut värt mödan då vi kommer kunna att se ut igen!

Hej på en stund!

2 kommentarer:

  1. Tack för din kloka kommentar! :-)

    Oj,så härligt med fem barn som är så pass nära i ålder till varandra. Har själv fyra skyskon och vi är en skara mellan 5-24 år.

    SvaraRadera
  2. Ja det lät ju inte som nån höjdaraffär det inte! Jo jag vet, egentligen är det dumt att utsätta sig för risk nu i svininfluensa-tider..

    Är det i Karlskrona typ samma sak eller? Det hade vi väl kunnat göra. Vi har ju bara typ en timme dit. Kan man då lägga en heldag där så funkar väl det!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails