20090930

Ont om minutrar över

Nu är det otroligt vad dagarna springer ifrån mig!.......men så är det väl när mörkret gör sig påmind både tidigt på kvällen men även att det är mörkt länge på morgonen numera.
Seg är precis rätta stämpeln på denna 5 barnsmamman och att man därpå går omkring och är allmänt dålig pga av kvinnliga veckan, ja det tar liksom udden utav det mesta :(

Men ingen fara, det är bara att vässa och köra på.......så länge tiden räcker till.
För tillfället så låter vi "våran" nya leksak fylla all ledig tid på dygnet.......

Det vispas.......

det smakas.......

och det diskas ;)

Det är så otroligt kul att baka när man har ordentlig utrustning, men jag förväntar mig att det nytända intresset kommer lägga sig om någon vecka då leksaken inte är ny längre :)

2 kommentarer:

  1. Visst är det kul att baka. Igår bakade jag bröd o var så nöjd med mig själv.. för de gick att äta. Hoppas att ni får en bra dag idag. *kram*

    SvaraRadera
  2. Vad det ser mysigt ut, jag har blivit inspirerad och ska baka muffins med Robert i helgen. Jag har också en sån Bosch bakmaskin som står och dammar, jag har nog bara använt den 2-3 ggr, det är SKANDAL! Sköt om er! Kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails