20090915

Slutligen

Ännu en dag till ända och det har väl inte undgått så särskilt många människor att Patrick Swayze har avlidit........och som alltid när människor dör så blir man påmind om att det alltid finns ett slut, det där slutet som man helst inte vill prata om......självklart så är det tragiskt vid dödsfall och i detta fallet så hadlade det återigen om en känd person som jag och säkert många med mig minns starkast som Johnny i Dirty Dancing filmen ifrån -87.
En älskad film som alltid kommer finnas i filmhyllan hemma hos oss, dels för att jag själv tycker att den är super härlig och dels för att jag tror att även mina barn kommer gilla den.....i allefall tjejerna i familjen.

I morgon är det alltså veckans sista dagisdag, Philip är både arg och ledsen över att det är en hel vecka innan han får åka tillbaka till kompisarna. Jag får nog ta mig i kragen och tänka ut någonting toppen kul att göra så han glömmer bort att det är så långt till nästa gång........men det toppen roliga kommer inte att ske i morgon, för då är det nämligen dags för ett tandläkarbesök för mig själv :(........ont kommer det att göra, det är jag säker på, men förmodligen kommer jag att vara så mycket gladare när jag kommer därifrån igen.......inte över räkningen men för att slippa det onda.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails