20090909

Trångt i hjärterummet

Dagar då alla barnen gnabbas och kivas, när alla leksaker ligger överallt och alla kläderna är utdragna ur garderoberna och när mitt hem är 4 gånger för litet.........dom dagarna är få och lätträknade. Men när dom dagarna är, då räknar jag till 10 och tänker "finns det hjärterum så finns det stjärterum".........idag har jag räknat till 10 många gånger och tänkt på stjärterum ungefär lika många gånger........

Sen dricker jag te och drömmer om hus, stora som slott.........men fy så tråkigt det hade varit.....då hade man ju aldrig sett varandra och fy så många rum att städa!
Jag trivs nog bäst som det är endå........

1 kommentar:

  1. Underbara tankar och lätt sätt du tar på livet. Ska börja göra så oxå, För det är så sant allt du skriver.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails