20091001

1 Oktobers kväller

Jag brukar inte anse eller erkänna att jag har (skit) dagar, eftersom jag anser att jag har ett väldigt lyckligt och rikt liv med mina knoddar och en super sambo.
Men idag har det varit en skit dag, i allefall för mig........sen får man helt enkelt försöka glömma bort att kroppen gör skit ont ibland och att helt enkelt försöka att vara en braig mamma ändå.......

Nu sover alla mina super ungar(Emma är hemma hos sin pappa) och jag har gett mig en liten paus ifrån alla måsten. För jag måste nämligen strax ner i källaren och hänga tvätt och elda i stora pannan.......allt för att få värme i hemmet och för att slippa ducha kallt i morgon bitti.
Och eftersom jag inte fungerar om jag inte får ducha på morgonen så kanske ni förstår att det är ett stort måste att elda och självklart så finns det nog ingen som vill frysa heller......så alltså ett måste.
Och eftersom det inte råder några som helst ( ;) ) könsrelaterade arbets uppgifter i detta hemmet, så är det ju ingenting att fundera över......alltså bara ner och elda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails