20100201

En färgad vardag

Motivation, nedgång och framgång är tre stora ord som kommer att få färga min vardag ett tag framöver.
Dagarna kommer alltså att fyllas utav frukt, grönt och mycket skönt.
Spännande säger sinnet......magen har en helt annan uppfattning......vilket inte är oväntat.
Därför ska jag överaska mig själv med en kiwi sorbe i min ensamhet när barnen har somnat ikväll :)
Kiwi sorben har min lillasyster tipsat mig om. Oväntad smak men nu är jag mera såld.
Någonting mer som kommer att få sätta färg på min vardag är förhoppningsvis lite köksplaner.
IKEAS hemstylings program är numera nerladdat till datorn och ska få dela kvällen med mig. Men först ska det eldas, badas barn och slappas framför Familjen Annorlunda på tv4...
..men sen, då ska det planeras :)

3 kommentarer:

  1. Låter som en härlig kväll väntar på dig. Ska också se Familjen annorlunda. Kaffet är på G och jag har haft en toppen-måndag! Det var gör-härligt att vara ute och eftersom jag hade pantomim dressen=understället på, så frös jag inte.Skönt, för det finns inget värre än att frysa när man är ute.
    Tror din farfar kommer att uppskatta fotona av barnen än mer nu. Släkten är vikitg och ibland går det lång tid mellan besöken här med...tror avstånd har mindre betydelse. Ofta vet nog dem man har kära att man alltid är närvarnde i tanken.
    Kiwisorbe´låter spännande..hoppas den är lika god som det låter.Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Nä det verkar inte bättre. Hela stan är en stor konspiration mot oss!! Typiskt.. Funderar på onsdag, vill ni ha besök då?

    Så du har fallit för kiwi-sorben du med? Med turkisk yoghurt istället för creme fraiche blir den ännu godare ;)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar KIWI sorben numera och idag ska det innhandlas både turskisk yoggi och vit blockchoklad :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails