20100205

I brevlådan

Bara härligheter i brevlådan idag :)Så nu är jag alltså uppbokad för en tid framöver och det är så spännande. Får nog kika lite i kurs boken.....smygläsa lite innan själva kursen börjar på måndag.
Men sen, ikväll då sambon kommer hem.....
Då är det dags att starta upp DVD:n och bara njuta.....vi gillar ju Johan Falk filmerna och tyckte att det var toppen då dom visades på tv4.
Men helt plötsligt så slutade dom ju att visa dom, men nu så kan vi fortsätta att följa serien precis när vi vill!
Och när man kan göra det till ett super braigt pris så är det ju ännu bättre.
CDON.COM har nämligen ett super bra Johan Falk erbjudanden just nu.

6 kommentarer:

  1. Du har ett svar hos mig! Har inte sett en enda Johan Falk, jag är nog snart den enda! Fast vi har sett alla Morden i Midsommer...
    pensionärsvarning eller? Kul med bra erbjudanden då får ni en mysig fredagkväll sen.Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har sett alla morden i midsommer oxå....minst 2-3 gånger eftersom jag numera äger serien men dessutom följer serien på både kanal 3 och åttan.....nörd varning eller ;))
    Men nu blir det knappast någon tv tid över längre.

    SvaraRadera
  3. Haha, då kan vi nörda ihop oss..vi har också samlat hela serien med fast nu fick mamma ta dem..Fast hon hinner aldrig se dem..fast hon är pensionär! Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Fasligt massa "fast" i mitt tidigare inlägg fast det gör inget fast haha

    SvaraRadera
  5. Aha, så det fins fleer Falk-filmer!!! :D Då måste jag springa och hyra dom direkt. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails