20100209

Varning till icke sovandes kvinnor

Nu pluggas det för fullt....ovant och lite tröttsamt. Men precis som det ska vara.
Dock börjar ögonen bli trötta, kroppen är ond och seg efter ett par timmars stillasittande...
jag är helt enkelt ovan......men tänkte att jag ger det en stund till.
Då kom älskade sambo på, att han hört på radion idag......att kvinnor som sover mindre än 5 timmar per natt...
.......dom blir tjocka.........
Så för att slippa vakna fyrkantig i morgon bitti klockan 05.00, så planerar jag snart att bege mig till sängen och låta huvudet vila kudde i över 5 timmar......minst.
För har jag tur så sover barnen hela natten och förhoppningsvis länge i morgon bitti.
För efter ute lek på eftermiddagen. Följt utav super smarrig hemlagad minestronesoppa med nybakade frallor.....så borde dom vara riktigt trötta.
Så tummar och tår hålls för en god natts sömn :)
På återseende i morgon!

5 kommentarer:

  1. Förra året var ett riktigt kasst Buzzador-år, inte många kampanjer alls, för någon - men i år har de gått ut med att det ska bli betydligt bättre, och det känns ju lovande att man fått 2 erbjudanden på 1 vecka - så det dyker säkert snart upp något som passar din profil :-) kram!

    SvaraRadera
  2. Så det är därför!!! Bästa jag börjar sova lite mer.Fniss!
    (Bara så du vet: ironi om min kropp, motionerar alldeles för dåligt)
    Låter som du kommit igång.
    - Hur känns det? (ser du mikrofonen som jag håller fram under näsan)Milla

    SvaraRadera
  3. Carolina: Jag har absolut inte gett upp....jag har kanske en trist profil....kan vara mitt problem ;)
    Milla; Det fungerade som sagt INTE med att sova längre en natt.......och det är toppen att plugga....i allefall än så länge ;)

    SvaraRadera
  4. Men för tillfället sover jag (oftast) minst 8 timmar/natt. Borde jag inte bli smalare då??

    SvaraRadera
  5. Haha, jag är ledsen caroline men jag tror inte att din rundhet försvinner för att du sover så mycket inte ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails