20100202

Tisdagens planer

Det stora ordet för denna dagen är FRAMGÅNG........och förhoppningsvis så kommer jag sitta här i kväll och kan summera dagen som en stor framgångsdag.
Dock har dagen inte startat med framgång.
2 telefon samtal har resulterat i noll svar, men jag är ju som bekant ganska så envis, så det ska nog sluta med något braigt svar.......hoppas jag i allefall.
Vid lunch är det dags för det sista besöket på arbetsförmedlingen, det besöket som skall boka upp mig på de sista kurserna för att få min USKA behörighet.......en behörighet som jag kan behöva i mitt fortsatta sökande efter ett braigt jobb.
Och efter den här dagen så kommer jag nog vara ganska så slut.......psykiskt slut.....för det tar på krafterna att planera sin framtid. I allefall när man inte får dom svar som man vill ha och behöver.
Nu ska jag återgå till telefonerandet och planerandet.
Kram på er och hoppas att ni får en toppen braig tisdag idag :)

2 kommentarer:

  1. Lycka till i jobbjakten! Kram

    SvaraRadera
  2. HEHE, du Milla i mitt fall så behövs det mycket lycka till....så stort tack!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails