20100210

Vad ska vi hitta på??

God förmiddag!
Det blev sömn över 5 timmar i natt.
Dock vaknade jag lika fyrkantig......men det kanske behövs många nätter med många timmars sömn, innan det ger resultat ;)
Det snöar lite ute idag och vi har inga planer alls.....eller rättare sagt så har jag många val att ta ställning till och då är det alltid bekvämast att låta bli alltihopa.
Men någonting som är uppenbart idag är att vi bor i skogen.....långt ifrån närmaste stad.
Janeth glömde ju bort ett par viktiga inköp i helgen då vi var i stan......plus att Alexander är ägare till ett par vinterkängor som släpper in all snö som går att finna ute i snöhögarna.
Vilket betyder att jag hade behövt åka in till stan för att få ordning på oredan som uppstått......för idag fick Alexander gå till skolan med lågskor.....kängor ifs, men ändå inte riktigt vinterkängor.
Men jag är inte peppad till att packa in alla barn i bilen för att åka till stan........jag vill hellre vara hemma och dona med en massa saker som behöver donas med.....
Jag måste fundera en stund till........

5 kommentarer:

  1. Usch, visst är det trist när man glömt nå´t och inte alls har lust med att ge sig i väg. Jag har ju inte ens några barn och packa in då de är i skolan. Vad är det med killar i den åldern..de fryser Aldrig och om man inte kände efter i Stövelarma så skulle de antagligen gå med blöta, kalla fötter hela vintern. I alla fall min son som helst inte har vantar ens. Hur han kan leka utan vantar...jo du, det finns tekniker åla runt utan händer teknik att tillgå. Smidigt? Näe, det ser inte så ut, fniss. Tur att man är vuxen och förståndig, gapskratt! För själv klär man sig "alltid" varmt?
    Hoppas din dag blir bra och så hörs vi.Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Sjukt störigt när man glömmer grejer och måste iväg igen!!

    Hoppas ni får en trevlig dag, vad det än slutar med att ni hittar på =)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ja jag håller också tummarna för att min Bloppis kommer att gå bra, men det är en chansning. Lite svårare att synas än på Tradera^^

    Jag sitter med samma funderingar som du och undrar vad jag ska hitta på. Det får tyvärr bli något innomhus för lilltjejen är fortfarande sjuk =(

    Ha en jättebra dag!!!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Ja man känner igen det inte alltid lätt att få pusslat ihop allt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails