20100204

Mina stora ord.....

Det blev inget öppna på förmiddagen, barnen ville inte.
Så vi stannade hemma med pappa/sambo.....bakandes och tvättandes.
Och det är ju inte fy skam.
Sen har vi surfat, letat och tittat......drömt och hoppats att allt en vacker dag som man vill.
Och varför inte?!
Varför kan man inte få göra det ibland........självklart så är jag glad, lycklig och tacksam för allt jag har i mitt liv.
Jag värdesätter allt det underbara väldigt högt......men det finns förmodligen alltid ett men.
För självklart så måste man kunna få drömma och sätta upp nya mål i livet.....nya saker att se fram emot.
Motivation är ett av de stora orden som jag låter färga min vardag just nu.
Och jag har motivation.
Men det andra stora ordet: Framgång......nja där går det kanske inte lika braigt, men det är där jag låter mig drömma just nu....och då kanske det blir bra i slutänden.
Nedgången....mitt tredje stora ord just nu, ja där går det väldigt bra.
Stolt kan jag säga att moroten är min bästa vänn och att vattnet fyller min kropp till bredden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails