20100217

På hemma fronten igen

Hemma igen......vi var egentligen inte borta så värst länge.....mer fram och tillbax kan man säga.
Upp och ner är läget just nu......lite trött och sliten.
En hel del mil har körts och det blir man trött av.
Jag kan ju inte säga att själva barnpassandet var tröttsamt.......lille Odin var väldigt snäll mot sin moster och allt har varit toppen.
Kusinerna har lekt och busat......skrattat.
Det har krockats, sprungits & barnpassningstimmarna bara flög iväg.

Och idag har det kalasats. Lillasyster Caroline fyller ju 25 år idag.

Stort GRATTIS !!

Jag fick också paket, fastän jag helt hade glömt att jag fyllt år :))
Då blir man ju extra överaskad och extra glad.
Sen blev det fika med tårta och goda kakor/bullar......lite mera lek, även om det var lite mindre fart på barnen idag. Tror att det tog ordentligt på krafterna att leka hela långa dagen igår.

Men sen var det dags att fara hem till Smålandet igen. Vinka hej då och hoppas på att vi snart ska ses igen.

Ikväll, efter att barnen har lagt sig.......då ska jag njuta utav en stor kopp härligt doftande te, ett par rostade bröd med marmelad......för visst var det super braiga presenter jag fick.......och exakt precis vad jag behövde :)

Men innan det är kväller så ska det plockas upp ur väskor, det ska eldas, badas barn och sen ska det bara slappas.....laddas inför i morgon då det ska pluggas hela dagen lång.

6 kommentarer:

  1. Kan ni inte komma på fredag eller måndag istället när JAG är här, jag jobbar inte på lördag :(
    Jag hör av mig när smyckena kommer ;)
    Kram Kick

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni haft det mysigt....och tack för din kommentar hos mig.Återkommer när jag mår lite bättre.Kram

    SvaraRadera
  3. Jag visste inte att du fyllt år. Stort grattis i efterskott^^

    Att ha kalas är alltid roligt. Vi ska ha kalas i helgen för min sambo fyller gubbe. Jag tänkte göra såna riskakor med choklad mm. Det tipset hittade jag ju här hos dig^^

    Ha en fortsat bra kväll och hoppas kvällsfikat är mumsigt^^

    Kram från mig

    SvaraRadera
  4. GRATTIS på dagen, så mysig bild på barnen. Hoppas att du nu får en mysig kväll *kram*

    SvaraRadera
  5. Men Kick....jag planerade ju en mamma/dotter dag på lördag....
    Milla; Krya på dig och jag tänker på dig.
    Cecilia & Katarina; Tack så mycket tjejer.

    SvaraRadera
  6. Skönt att vara hemma igen förstår jag =) Jag är nästan lite ledsen att jag missade legolåds-åkningen nerför trappsteget. Hade varit skoj att se!

    Gud vilken smickrande bild man fastnat på!! Men visst är det så att kameran lägger på 10 kilo? Eller är det kanske graviditeten som lägger på 20??

    Tusen tack igen för allt!!! Och klart vi ses snart igen, för firande av nästa födelsedagsbarn ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails