20100225

God natt.

Då var det dags att stänga ner lilla datorn för idag.
Har inte mycket mera att ge ur studerande synpunkt......stillasittandes pluggandes och med ögon som knappt orkar öppnas....ja då är det dags att säga god natt.
Men jag är en smula arg och väldigt frustrerad.
Hejja IKEA som jag tidigare sa.....det tar jag tillbax!
Hämtade ju ut paketet när jag var ute i byn för att betala blommorna till (låtsas)farmors begravning i morgon fm.
Kom hem, glad i hågen och planerade vildt för storstädning på pojkarnas rum.
Men vad händer väl då?!
Självklart......det var ju helt fel glid skenor.
Varför!?
Jag bara undrar, jag frågar mig gång på gång...........

5 kommentarer:

  1. Näää, fy vad trist när man äntligen ska få ordning på grejerna.
    Tack för att du förstår all min välmening och mitt svammlande..kram.
    Gillar dina roliga och tänkvärda svar hos mig med. Alltid lika glatt att läsa.Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en bra fredag!
    Kram sjuklingen

    SvaraRadera
  3. Nämen allvarligt?! HUR kan det bara bli fel?? Jag ska kika om jag kan hitta alla våra som blev över från vår Trofast. I så fall kan jag ta med dom, så kan vi ju iaf testa och se om dom passar!

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Så typiskt av IKEA att skicka fel produkter, kan ju inte direkt påstå att jag blir förvånad.
    Ha en bra fredag
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Hmm.."IKEA i ett litet nötskal"..tyvärr! =/

    Mitt i allt..du har en utmaning hos mig..

    http://uj76.blogspot.com/2010/02/en-utmaning-till-alla.ht

    ..en mkt intressant sådan ;) Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails