20100223

Jippi!

Weeeee, jag hinner inte med längre.
Tiden bara rusar iväg och jag förstår inte vart den tar vägen.
Skönt på ett sätt....att inte behöva bekymra mig över vad vi ska hitta på härnäst......men lite stressande då jag knappt hinner det som behöver hinnas med.
Men jag har ett glädjande besked.....för min ångest.
Det gick nämligen inte att glömma det där stora dyra....numera billiga lego paketet....och efter att ha fått erbjudanden om att få hjälp med att få hem paketet innan någon annan hann norpa det.......så är nu paketet på väg hem till oss :))


Lycklig och glad är jag och himlans vad min lilla Philip kommer att bli nöjd.......sen i slutet på Oktober så att säga.......då han fyller 6 år......om sisådär en 8 månader.
Men men, den som längtar efter nått gott.......ja ni vet ;) Så nu gäller det ju bara att vi hittar ett toppen braigt gömställe för härligheten.......
Idag har Emma åkt hem till sin pappa......väldigt tråkigt, men vecka hemma har gått väldigt fort och vi kommer ju att sakna henne!
Nu ska hon spendera resterande sportlov där och vi får helt enkelt roa oss själva på dagarna.
Snö finns det ju gott om, leran är gjord, pärlplattorna är laddade och bak boken håller på att synas.....så aktiviteter finns det ju gott om.......vi ska bara hitta lusten.
För tillfället håller alla små barn på att titta på dagens nyinköp......Upp filmen som verkar ha fallit på läpp.

Sen ska det ätas middag och innan kvällen är här, så är det dags att börja på veckans insändningsuppgift....läxa är alltså det rätta ordet & jag är inte sugen idag.....inte det minsta. Men har man tagit på sig det, så är det bara att slutföra det också :)


Hej på en stund och trevlig fortsatt tisdag!

5 kommentarer:

  1. Ibland får man följa magkänslan och lego är ju en riktig klassiker! Förstår att det finns en kille som blir överlycklig sen!
    Ha det gott och läxa på så hörs vi.Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Skönt, då slipper du grubbla på det mer. Och en present mindre att jaga när det är så dax.

    Men tror du att du lyckas hålla det gömt så länge? ;)

    SvaraRadera
  3. Han kommer bli lycklig över det legot.

    SvaraRadera
  4. Vad bra att du kunde få hjälp att köpa det. Då blir lillkillen superglad och du kan slappna av^^

    Jag måste säga att för att vara dålig på att hålla planeringar så planerar du väldigt bra. Presenten köpt 8 månader innan födelsedagen.. haha

    Ha det bra^^
    Kramar Cecilia

    SvaraRadera
  5. Jag är övertygad om att han kommer att bli överlyckligt och jag är övertygad om att paketet kommer kunna ligga i gömmor tills det är dax.
    Och visst är det så, att planering är Janeths grej....i vissa fall ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails