20100204

God morgon Torsdag

Det vita landskapet ligger tryggt kvar ute på gården och vi har blivit lovade mer snö.
Det är väl snart varning för att den här snöönskandes norrlänningen ska stanna hemma och inte visa sig ute ibland folk.
Men jag älskar snön......iallefall nu när jag är hemma mamma med barnen och kan i lugnan ro strosa runt utan att behöva åka iväg. Men det är ju inte alla som tycker som jag och det finns dom som verkligen inte vill ha bort snön nu.
Idag få vi se om vi ska åka iväg & akta oss för att köra fasst i någon snö hög.
Det står öppna på schemat men eftersom sambo/pappa jobbar kväll så brukar ju barnen vilja umgås med honom innan det bär av till jobbet.
Får ta mig ett planerar samtal när hela huset har vaknat.
Nu önskar jag er alla en härlig torsdag!

3 kommentarer:

  1. Låter som en skön dag hos er, mår lite bättre idag...men orken får gärna återvända.
    Hoppas ni får en härlig torsdag.Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Att du inte söker sommarjobb hos mig? Fast det är kanske för långt att åka :(
    Ha en mysig torsdag,
    Kram Kick

    SvaraRadera
  3. Krya på dig Milla vännen.
    Och du Kick, du ska veta att nu finns det ingenting i världen som kan stoppa mig i jobbsökandets mening ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails