20091111

Ångrar mig.....

Ja man det är väl klart att jag ångrar mig och visst var det ett egoistiskt tänkande.......för vilken normalt funtad mamma önskar sig regn och rusk?!.........igår var det toppen skönt att slippa gå ut....men det var ju då, när jag var riktigt trött och sleten.
NU är jag ju någolunda utvilad, ser dagen som en härlig utmaning.......ja men då regnar och ruskar det ute :(
Typiskt mig att tänka lååångt efteråt......
Så vad ska vi då hitta på idag........dagis tänker vi lägga på hyllan helt och hållet, tror nämligen inte att Philip är så grymt sugen på att åka dit i detta vädret.........skönt för lilla mamman som inte behöver oroa sig för baciller idag i allefall........för det gör jag, i allefall lite mer än vad jag har gjort förut......men nu, när det är 1 vecka kvar tills vaccineringen så är det lite nerver med i spelet också.
Men det får nog bli en bak och städ dag idag........barnen har efterlyst den där "bullmamman"..........så jag får väl helt enkelt försöka leta upp henne........damma av henne.....ställa henne i köket och hoppas att hon förstår vad det är hon ska göra.

1 kommentar:

  1. Förstår dig att du håller dig bort lite med dagiset. Eftersom skulle Philip vara förskyld när det är dags för sprutan så får han itne ta den. Härligt med bullar, själva bakade vi äpplekaka

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails