20091105

God morgon Torsdag

Patetiska mamman har varit vaken i ett par timmar.......tvätten startad, sängar bäddade och skolbarn på väg till sitt.......även om minen att behöva stå och vänta på skolbussen i ösregn var allt annat än vänlig :)
Mina peppande kommentarer som att: jag minns faktiskt själv hur det var att stå i ur och skur och vänta på skolbussen.....och se det gick ju bra!......är inte det minsta uppskattade ;)

Jag ska faktiskt också ut i regnet och vänta på skolbussen om en liten stund......,Philip ska nämligen åka med dagis in till byn för att se ännu en teater. Ett uppskattat utflyktsmål som han gärna följer med på och hur braigt är det inte att han kan hoppa på bussen utanför vårt hus och sen komma hem på samma sätt......både miljömedvetet och väldigt bekvämt för mig som slipper köra ut bilen och packa in alla barnen.
Vardagslyx är ordet för min dag idag!

Nu stundar det frukostar.......igen........och uppväckning utav kvälls/natts arbetande sambo som ännu snusar kudde.......han kan ju faktiskt inte sova hela dagen :)

Hej på en stund!

1 kommentar:

  1. Uh, har ni vildsvin hos er. Då skulle jag vara livrädd för att gå ut. Mysigt för sonen att kunna hänga på till dagis med bussen så där.Kul med barnteater. Kram Milla:D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails